ارز دیجیتال لینا Linear

لینا  یک پروتکل دارایی دلتا یک غیرمتمرکز است .شاید بپرسید یعنی چه؟  در این نوع از معامله کاربران می توانند دارایی ها و ارز های دیجیتال ترکیبی را ایجاد ، مدیریت و معامله کنند .

این باعث می شود  شما بتوانید ارزهایی  را معامله کنید بدون اینکه در واقع آن را داشته باشید. ویژگی دیگر لینا این است که یک پروتکل سازگار و غیرمتمرکز بین زنجیره ای است که می تواند از تبادل سریع ، مقرون به صرفه و مطمئن دارایی های ترکیبی پشتیبانی کند.

سیستم عامل Linear Finance توسط رمز اصلی آن یعنی ، لینا طراحی شده است که می تواند برای بسیاری از اهداف مانند پرداخت ، سهام ، استخراج نقدینگی ، حاکمیت و سرمایه گذاری در “لیکوئید” استفاده شود.

لیکوئید دارایی ترکیبی لاین است که از توکن های  مختلف یا گزینه های سرمایه گذاری تشکیل شده است.

دری نگ و کوین تای ، بنیانگذاران لینا Linear ، این پروژه را با چشم انداز دسترسی فراگیر و دموکراتیک تر به فرصت های سرمایه گذاری ساختند.

اعضای تیم ارز دیجیتال لینا Linear

دری نگ بنیانگذار و مدیر ارشد فعلی محصولات Liquefy است ، بستری که دسترسی شما به اوراق بهادار توکن را با کاهش موانع ورود امکان پذیر می کند. او همچنین یک مربی بلاکچین در هنگ کنگ است و چندین سال تجربه در صنعت fintech دارد.

کوین تای معاون رئیس Credit Suisse در هنگ کنگ ، یک مدیر برجسته سرمایه جهانی و یک بانک سرمایه گذاری بود. وی از دانشکده بازرگانی هاروارد فارغ التحصیل شد و بیش از یک دهه تجربه در بخش اقتصاد دارد.

مشخصات لینا Linear

شبکه       اتریوم

تعداد توکن               10,000,000,000

استاندارد شبکه        ERC 20

شبکه های ارتباطی لینا Linear

وب سایت

linear.finance

لینا با مهارت تیم خود در ارزهای دیجیتال مختلف و بازار های مالی  یک پروتکل مبتنی بر  شبکه اتریوم را طوری طراحی کردند تا بتوانند اهدافی را که دارند به سرانجام برسانند.

با استفاده از ارز دیجیتال لینا، کاربران می توانند دارایی خود را مشاهده کنند و آن را به تنهایی مدیریت کنند. این ابتکار سرمایه گذاران را قادر می سازد تا به راحتی درارایی خود را به راحتی سرمایه گزاری کنند  و سود مناسبی را  کسب کنند.

ویژگی های لینا Linear

این پروژه نوید نقدینگی بی حد و حصر و عدم افت را می دهد. در اینجا برخی از ویژگی های مثبتی  که کاربران می توانند با استفاده از لینا به دست آورند را آورده ایم.

1-کاربری آسان و راحت :

لینا نوید معاملات سریع با کارمزد معاملاتی پایین را می دهد. هر نوع کاربر می تواند از این پلتفرم لذت ببرد ، خواه یک شرکت سازنده بازار ، بورس یا معامله گر باشد.

2-شفافیت:

برای جلوگیری از پیش دستی در  هر معامله ای که در بازار انجام می شود ،همه چیز برای همه کاربران شفاف است. این امر خطرات سیستماتیک هر معامله گر  در شبکه را کاهش می دهد

3-مبتنی بر اتریوم:

از آنجا که  شبکه اتریوم  با سازگاری میان زنجیره ای ساخته شده است ، می تواند در کنار سایر پروژه های دیفای نیز کار کند.

4-آپشن های  متناسب کاربر:

آپشن های  مختلفی برای استفاده کاربران ایجاد شده  که کاربران می توانند آزادانه از بین آنها انتخاب کنند ، مانند سایر توکن ها ، کالاها یا شاخص های بازار.

کل پلتفرم لینا Linear بر روی دو بلاکچین مختلف ساخته شده است اما به لطف سازگاری میان زنجیره ای ، آنها مکمل یکدیگر هستند.

Check Also

شرکت فناوری ترازیرو تکنالجیز (TerraZero Technologies)

شرکت فناوری ترازیرو تکنالجیز (TerraZero Technologies) واقع در ونکوور در سال ۲۰۲۲ اولین وام مسکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *